LCHF i tidningshyllan

Detta bildspel kräver JavaScript.

Var en sväng till mataffären nu ikväll. Stannade till vid tidningshyllan en stund och såg då dem här tidningarna som skriver om lchf. Den ena (MåBra) var bara lchf recept rakt igenom, bläddrade lite snabbt men tyckte inte att den var något för mig, är det inga recept som är nya för mig eller som jag inte tror jag kommer laga så hoppar jag hellre över. Men den kan säkert vara en inspiration för många andra. Den andra (Hembakat) skrev om boken Baka med LCHF och det fanns med några av recepten från boken. Roligt i alla fall att det har blivit både populärt och uppmärksammat med lchf.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Apr 16, 2012 @ 02:03:40

    Topphälsa skriver också om LCHF och KBT. Följer med en dvd med funktionell träning också. Har inte prövat den ännu.

    Svara

  2. Low Carb High Fat & Paleo Fitness
    Apr 22, 2012 @ 11:46:57

    Javisst, det är jättekul att så många börjar få upp ögonen om vad det handlar om och vad LCHF kan göra för hälsan.

    Svara

Kommentera

