Nästan glömt hur gott

Grått och tråkigt ute, dock inget regn så får väl glädja mig åt det. Frukosten blev en bärsmoothie, var länge sen jag gjorde smoothies nu men det är ju så galet gott samt mättande. När man jobbar tänker man på hur skönt det vore att vara hemma och slappa på soffan, men nu när jag är hemma och sjuk så börjar jag bli galet rastlös efter bara några dagar och saknar att vara igång och jobba. Vet att jobba inte är det optimala för mitt onda ben just nu, men det kryper i kroppen på mig. Lustigt det där…

Ha en härlig onsdag allesammans! 🙂

Kommentera

