Lyssnar på kroppen

Började dagen med att ringa och sjukanmäla mig, har ju haft ont i vänster ben i snart två månader p.g.a. benhinneinflammation och eftersom jag dessutom har ett jobb där man går nästan hela tiden så blir det inte mycket vila för mitt onda ben. Och i helgen hade jag t.o.m så ont att jag grät mig till sömns i lördags. Så nu blir det vila så att benet får läka, ska även till läkaren i veckan.

Frukosten idag blev keso blandad med vispad grädde och lite stevia strö som jag åt med jordgubbar till. Mamma och pappa kommer snart förbi och hälsar på, deras dator gick sönder så dem har haft den på reparation hemma hos oss, men nu är den lagad igen. Pratade med dem på morgonen och då sa dem att de köpt Expressens LCHF bilaga till sig själva men även ett ex till mig som dem tar med, längtar att bläddra i den. Ni glömmer väl inte att köpa den!

Ha en härlig annandag påsk allesammans!

Kommentera

