Påskfirande

Detta bildspel kräver JavaScript.

Hemkommen från ett jättetrevligt påskfirande hos mina föräldrar. Det blev klassisk påskmat (med andra ord samma som på julbordet :)) och mumsigt var det plus lchf vänligt. Mamma hade gjort vanlig Janssons frestelse samt en med rättika till mig, gulligt. Även efterrätten var lchf, hon hade gjort Björn Ferrys tårta som var jättemumsig, men de söta marsipankycklingarna hoppade jag över. 🙂 Vi åt påskmaten som lunch, men så mätt och belåten som jag fortfarande är så blir det ingen mer mat förens imorgon bitti för min del. Hoppas att ni alla haft ett mysigt påskfirande idag! Nu ska jag mysa i soffan och titta på en bra film.

Kommentera

