Nej nej nej

Vaknade och drog upp persiennerna för att till min fasa upptäcka att hela trädgården är täckt av snö! Nej nej nej!!!! Igår var det ju vår ute och det hade börjat blomma i trädgården. Deppig start på dagen. Tur att man snart ska till jobbet, hade varit ännu deppigare om jag varit ledig i helgen. Muntrade upp mig med en god frukost bestående av avokado fylld med skagen och schwarzwaldskinka. Har en stek i ugnen som jag går och väntar på snart ska bli färdig, länge sen jag lagade stek. Konstigt att jag inte gör det oftare med tanke på hur enkelt det är att laga och hur gott det är.

Ha en underbar lördag allesammans! 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Mar 31, 2012 @ 11:03:42

    Vad ska man säga liksom…gick å la mig i natt vid halv ett å då snöade det för fullt här. Nu har det äntligen avtagit (kl är 12) å det ljusnar ute så nu är det nog på väg å dra bort från Jönköping! *hoppashoppas*

    Svara

Kommentera

