Inget mera hoppande för mig

image

Knäckefrukost även idag, men idag med skinka, avokado och skagenröra. Tråkiga nyheter vad gäller min jympaträning, har tråkigt nog fått benhinneinflammation, har haft ont ett tag och hoppades att det skulle bli bättre, men att undvika träning som innefattar att hoppa och springa är tydligen det enda som hjälper till det blivit bra igen. Jag som älskade att gå på jympa. 😦 Får träna styrkeövningar så länge istället. Att inte lyssna på kroppen är det dummaste man kan göra. Hade jag gjort det så kanske jag inte behövt ha så ont som jag har nu, även vid stillasittande känner jag av värken. Skönt att det inte är något allvarligare än att man blir bra bara man tar det lugnt med dem musklerna.
Nu jobb i några timmar till.

Ha en toppen onsdag allesammans!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Mar 28, 2012 @ 11:16:42

    Usch va trist! Hoppas det går över snart! Kram

    Svara

Kommentera

