Kalasveckan fortsätter

Haft en lugn dag hemma och städat och bakar inför min killes födelsedagsfest imorgon när släkten kommer. Det kommer till största delen bli köpebröd gjort på vetemjöl men jag ville även ha med lite lchf vänliga bakverk så det blev chokladbollar, kladdkaka och chokladdoppade maränger. Resultatet får ni se imorgon. Jag gick upp tidigt imorse för att överraska min kille som fyller år idag och medan han stod i duschen gjorde jag  i ordning en lyxig frukost till honom med sånt som jag vet att han tycker om (smög i väg till ICA och handlade när han var på spinning igår), dukade upp allt på en bricka som jag hade dekorerat med ett ljus och blommor, serpentiner och guldstjärnor och ett litet paket såklart. Han blev jätteglad för överraskningsfrukosten. Ikväll ska vi ut och äta på en persisk restaurang, kommer bli trevligt och mumsigt.

Ha en fortsatt underbar fredag allesammans!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Mar 24, 2012 @ 10:19:18

    Å va gulligt av dig!=)

    Svara

Kommentera

