Just do it

Det är lätt att hitta på ursäkter att inte träna, kan själv komma på mig själv med hundratals olika, trots att jag vet hur jäkla skönt det känns i kroppen bara jag har tagit mig till träningsanläggningen. Dock sitter det bara i huvudet och 9 av 10 gånger vinner motivationen att träna i mitt fall, fast att jag ibland känner mig trött efter jobbet och allra helst skulle vilja åka hem till soffan och slappa framför tvn. 🙂 Hittade ett klipp som jag tycker var så härligt. Vad har du för ursäkt?

Kommentera

