Min snabbmatsfavorit

Efter en lång dag på jobbet och ett sjukt tufft träningspass kändes det som en bra idé att köpa med sig kebabsallad hem till middag. Tröttnar aldrig på det. Dock hade jag lite svårt att äta, fick ett knytnävsslag rakt på munnen av en demenssjuk person idag så jag är lite öm och framtänderna värker lite också, slog inte ut några tänder men det gjorde ont i alla fall. Hoppas det går över till imorgon.

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Mar 09, 2012 @ 23:29:57

    Usch då! Har du tänkt på att anmäla som tillbud eller vad det heter. Om du skulle få problem med tänderna sen menar jag .

    Svara

  2. Åsa
    Mar 10, 2012 @ 08:50:06

    Ja det måste du anmäla ifall det händer nåt med dina tänder!

    Håller med dig om att kebabsallad går bara inte att tröttna på!=))

    Svara

  3. Söt utan socker
    Mar 10, 2012 @ 12:02:04

    Jo jag ska fylla i en skadeblankett på måndag (hade bråttom hem igår) så att det finns på papper om det blir nåt strul med tänderna i framtiden. Fortfarande öm idag, men är mest glad att min ena framtand inte gick av igen då den redan gjort det vid en olycka för 10 år sen och redan består av något konstmaterial som inte är lika slagtåligt som en riktig tand.

    Önskar er en toppen helg ! 🙂

    Svara

  4. Vic
    Mar 10, 2012 @ 12:16:41

    Var sjutton köper du dina kebabsallader? De ser alltid så rikliga och supergoda ut!! Tyvärr har jag inte haft tur med detta utan jag får alltid kämpa för mer kött och sås..

    Svara

    • Söt utan socker
      Mar 10, 2012 @ 13:01:01

      Köper kebaben på Storgatans kebab i Södertälje. Jättemumsigt och så har dem tre olika sorters kebabkött att välja på; ”vanligt”, fläskkött och kyckling.

      Ha det bäst! 🙂

      Svara

Kommentera

