Monster under sängen

image

Trött idag, sov bara 3 timmar inatt. Min kille var bortrest på kurs och jag blir galet mörkrädd när jag ska sova ensam och är helt säker på att det är just den natten som yxmördaren kommer, till slut tar dock tröttheten över och jag somnar. Frukosten blev ägg med majonnäs och en kopp te. Nu jobb.

Ha en härlig dag allesammans! 🙂

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Kicki
    Mar 07, 2012 @ 18:57:56

    Vad skönt med någon som är lika som jag. När min man är borta håller jag ut tills jag är supertrött och stupar i säng med lampan tänd. Har blivit lite bättre men stressar upp mig själv ibland iaf och lyssnar på ALLA ljud i huset!! Tack för en bra blogg. Läser nästan varje dag. Kram Kicki

    Svara

  2. Ellen - LCHF och mycket annat
    Mar 18, 2012 @ 15:14:39

    Usch jag känner igen det där…är likadan själv! 😦 Det är riktigt jobbigt. Måste ha lampor tända när jag går och lägger mig också, annars går det inte alls.

    Svara

  3. Söt utan socker
    Mar 21, 2012 @ 19:11:32

    Hemskt hur man kan skrämma upp sig själv när man är ensam. 🙂

    Svara

Kommentera

