Att utmana sig själv

Ännu en dag som bara rullat på i 190. Maten idag blev samma som igår. Efter jobbet åkte jag till Friskis för att träna. Ikväll utmanade jag mig själv och gick på ett tuffare pass än jag brukar och det gick riktigt bra! 🙂 En härlig känsla när man känner att man har fått så bra kondition och styrka att man orkar träna en tuffare intensitet än man brukar. Hade full fokus på att hänga med i övningarna och stegkoordinationen så jag hann inte lägga musiken på minnet som jag annars brukar ha rätt bra koll på. Dem flesta ledarna har lagt ut sin träningsmusik i form av Spotifylistor på hemsidan men tyvärr inte hon som ledde passet ikväll. En av låtarna som jag minns (fanns även snabbare låtar ikväll) var i alla fall:

Plankan, utfall, upphopp, armhävningar, situps och massa annat skoj, kommer kännas toppen imorgon… 🙂

Kommentera

