Senior för en kväll

Bästa stunden på dagen är när man har jobbat, tränat, duschat, ätit middag och sen bara får sitta i soffan och mysa. 🙂 Maten idag blev en exakt kopia av gårdagens måltider. När jag kom till Friskis fick jag en överraskning, mitt jympa pass som jag skulle gå på var inställt eftersom ledaren blivit sjuk och istället hade dem ersatt det med senior jympa! Eftersom jag ändå var där och det inte fanns något annat för mig att välja på, så gick jag på det passet. Kan dock tillägga att jag hade blivit mer irriterad om dem inte hade ersatt passet och erbjudit ett alternativ som nu senior jympan blev. Det var dock inte så många av oss som var seniorer. 🙂 Visst fick jag ett träningspass men jag var lika trött efter en timme, som jag annars är efter uppvärmningsdelen på det vanliga träningspasset. Men men, jag hade ju redan tränat 3 pass den här veckan så det kanske var bra med ett softare pass ikväll. 🙂 Här är en av låtarna från ikväll:

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Danielas Lchf-Blogg
    Feb 24, 2012 @ 09:39:29

    Man tager vad man haver! 🙂
    Kul att du genomförde passet iaf! jag med mitt dåliga tålamod hade säkert gått hem och surat 😉 haha…
    Ha en fin helg!

    Svara

    • Söt utan socker
      Feb 24, 2012 @ 12:35:33

      Suckade dock inombords vid vissa övningar som enligt mig var lite för lätta, däremot la jag själv till lite på rörelserna för att göra dem jobbigare, speciellt på styrkedelen. 🙂

      Ha en toppen helg! 🙂

      Svara

Kommentera

