Moniques underbara bok

Detta bildspel kräver JavaScript.

Jippie, nu har även jag ett ex av den här underbara boken! 🙂 Härliga recept som man vill pröva på en gång, kommer inte kunna bestämma mig för vilket jag ska testa först, allt ser mumsigt ut! Fina bilder och bra info om lchf för barn som jag var extra nyfiken på eftersom jag själv inte har barn ännu, men den dag jag väl skaffar så kommer jag tack vare Monique veta hur jag ska göra för att laga egen barnmat som både är bra och nyttig. Kan varmt rekommendera den till er som ännu inte skaffat ett ex!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Feb 23, 2012 @ 12:30:30

    Den verkar bra hennes bok, får nog ta å köpa ett ex så småningom.=)

    Svara

  2. Trackback: Moniques goda mat « Söt utan socker / Sweet without sugar

Kommentera

