Klassisk present

Detta bildspel kräver JavaScript.

Hemma igen efter ett härligt träningspass. Lovade ju att visa upp vad jag fick av min kille idag på alla hjärtans dag nämligen klassikern rosor och choklad. Men han hade tänkt till och köpt choklad med hög kakaohalt till mig, gulligt. 70% ig är den lägsta procenten jag äter, oftast blir det 86% ig. Det roliga var att jag hade tänkt nästan lika och köpt en påse som jag fyllde med mörk choklad och nötter till honom, en riktig LCHF gotte kasse. 🙂 Så nu har vi mörk choklad här hemma så att det räcker och blir över. 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Danielas Lchf-Blogg
    Feb 15, 2012 @ 09:15:36

    Vad gulligt! 🙂
    Kram

    Svara

Kommentera

