Ledig måndag

Solen skiner (men det är iskallt) och jag har precis druckit en mumsig smoothie till frukost. Idag ska jag och lilla vovven åka ner till mina föräldrar och hälsa på men även göra ett besök hos veterinären där som ska ta bort tandsten. Tur att inte min lilla älskling vet vad som väntar honom idag. 🙂 Men först ska jag få lite saker fixat här hemma som jag inte har hunnit med under helgen.

Ha en härlig dag allesammans! 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. ettdussinpannor
    Feb 06, 2012 @ 15:32:58

    Härlig bild! =)

    Svara

Kommentera

