The one I want for life

Idag firar jag och min älskade O 11 år tillsammans (träffades när jag var 19 år på en kontaktsida på internet). Tänk vad tiden går fort.

Jag älskar dig idag, imorgon och för evigt! Puss, du är mitt allt!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Feb 02, 2012 @ 05:31:15

    Vad romantiskt! Nu är det ju snart Alla Hjätans Dag också. Det lyser upp februari.

    Svara

  2. Danielas Lchf Blogg
    Feb 02, 2012 @ 08:21:31

    Grattis på er dag! 🙂

    Svara

  3. Åsa
    Feb 02, 2012 @ 09:32:30

    Grattis! Hoppas ni får en toppendag!=)

    Svara

  4. Söt utan socker
    Feb 03, 2012 @ 12:40:34

    Tusen tack för alla gratulationer! Vi hade en underbar dag (eller kväll snarare) tillsammans. 🙂

    Kram på er!

    Svara

Kommentera

