Besviken på kvällens träning

image

Dagen både började och slutade dåligt. Kollade Friskis hemsida innan jag åkte hemifrån och då stod inget om nåt inställt träningspass, men när jag kom dit och skulle checka in var jympan inställd. Jag har ett kort som bara är för jympa och dans så det fanns inget annat för mig att välja på än att åka hem (hade fått vänta två timmar på skjuts). Två bussar hem och som jag dessutom fick stå ute i kylan i 20 minuter för att vänta på att den ena av dem skulle komma. Ska träna lite stykeövningar när jag kommer hem, har ju ändå klätt om till träningskläder. Sen blir det en 40 gradig dusch (kan inte känna tårna) och lite middag på det. Ingen bra dag…

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Jan 31, 2012 @ 20:50:30

    Men usch va trist! Minns att jag inte gillade det med Friskis, när man kom så var passet inställt…hände ganska ofta upplevde jag. Å då fanns inget att välja på…för stå i gymmet på konditionsmaskinerna fick man ju inte.=( Nu tränar jag på Sportlife, trivs skitbra!=)

    Svara

    • Söt utan socker
      Jan 31, 2012 @ 22:54:20

      Exakt, det är nackdelen med Friskis. Plus hade dem lagt ut infon om passet tidigare hade jag besparat mig resan både dit och hem och kunnat gjort nåt bättre med tiden. Håller tummarna att morgondagens pass blir av, annars vet jag inte hur lojal jag har lust att va, finns fler träningsföretag i stan.

      Ha det bäst! 🙂

      Kram

      Svara

  2. Åsa
    Feb 01, 2012 @ 08:09:52

    Ja det sura är ju att man gör sig till å åker dit å grejar å så, å så blir det ett sånt antiklimax när man inte får träna som man tänkt. Nej, Friskis var inte direkt ett alternativ för mig när jag skulle välja gym för drygt ett år sen. Jag kan verkligen rekommendera Sportlife (om du har ett hyfsat nära vill säga)! Ha en bra dag nu å så håller jag tummarna för att du får träna ikväll! Kram!

    Svara

Kommentera

