Haft en super trevlig dag

Detta bildspel kräver JavaScript.

Hemma igen, haft en supertrevlig dag och kväll med min underbara vän. Först gick vi på bio och såg the Descendants som var bra men hade en väldigt tragisk story om en man vars fru hamnat i koma och under tiden får han reda på mindre roliga hemligheter om henne. Efter bion gick vi och åt middag på Stockholm steakhouse. Maten var riktigt god, åt en T-bone steak med grillade grönsaker och bearnaise, var jättesmaskigt. Om jag ska nämna något som var mindre bra så var det när jag vid beställningen frågade kyparen och det gick att få lite extra grillade grönsaker eftersom jag inte ville ha pommes till, men det gick inte sa han, han kunde möjligtvis ordna fram lite vanlig sallad. För det priset som jag betalade för maten tycker jag inte att grönsaker borde vara något dem bråkar om. Men men. Maten var i alla fall god och sällskapet toppen. 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Jan 29, 2012 @ 13:15:22

    Köttet ser ju sjukt gott ut!! Vilken trevlig kväll ni verkar ha haft!:)

    Svara

Kommentera

