Vill glömma senaste dygnet

Detta bildspel kräver JavaScript.

Dåligt med bloggande senaste dygnet. Gick och tränade ett danspass igår kväll och efter det köpte vi med mat hem från McD, självklart åt jag inte brödet. En timme senare gick jag och handlade lite matvaror och efter att jag kom hem blev jag magsjuk, så min gissning är att jag åkt på en matförgiftning. Mådde så pass bra imorse att jag kunde jobba idag och har känt mig bättre under dagen. Men inget roligt att drabbas av. 😦 Maten idag blev revbensspjäll till lunch och kycklingklubba till middag, båda rätterna åt jag med en currysås gjord på smetana, majonnäs och curry.

Hade packat träningsväskan och tog med den till jobbet, tog till och med ut komptid för att gå lite tidigare för att hinna till jympapasset efter jobbet. Men tåget var försenat och bussen var försenad så det blev ingen träning. Nu ska jag krypa ner i sängen och glömma det senaste dygnet. Är ledig fram till måndag nu, underbart! 🙂

Kommentera

