Är du en smörälskare

Det var längesen jag hade en omröstning här, så här kommer en om det bästa som finns; smör! 🙂 Själv älskar jag smör och köper på mig några paket (storlek större) varje månad. Men hur är det med er?

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ullis
    Jan 22, 2012 @ 00:03:29

    Tippar på 2 kg i månaden.

    Svara

    • Söt utan socker
      Jan 22, 2012 @ 12:07:43

      Hej Ullis!

      Skulle tippa att jag hamnar nånstans där också, ibland mer. När jag dricker äggmjölk till frukost går det åt en hel del smör. Men det är ju så gott och mättande. 🙂

      Ha det bäst! 🙂

      Svara

Kommentera

