Packad och klar

image

Packade träningsväskan nu när jag kom hem. Ser verkligen fram emot jympapasset imorgon kväll. Ska bli kul att få testa mina nya skor också. Om ni inte hör något från mig efter imorgon kväll så kan det bero på att jag ligger på intensiven… 🙂 Nej nu är det dags att sova, börjar jobba tidigt imorgon. Natti natti!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ellen - LCHF och mycket annat
    Jan 21, 2012 @ 22:22:38

    Ah snygg väska, far man dem där eller har du köpt den?

    Svara

    • Söt utan socker
      Jan 21, 2012 @ 23:22:11

      Hej Ellen!

      Tackar! 🙂 Jo den är rätt så snygg. Jag köpte den på Friskis (hos vissa gymkedjor ingår väska när man tecknar medlemskap men inte på Friskis), har för mig att den kostade nånstans runt 300:- om jag inte minns fel.

      Ha det bäst! 🙂

      Svara

  2. Ellen - LCHF och mycket annat
    Jan 21, 2012 @ 23:36:09

    Ok vad bra att man kan köpa väskor där som har perfekt storlek 🙂 Jag köpte mig en träningsväska idag, da jag ska iväg pa introduktion/provträning pa mandag! Tänkte teckna medlemskap direkt efter, om det är sa att allt ser bra ut där, men det tror jag definitivt. Vill sa gärna komma igang med träningen!

    (Jag far i alla fall en vattenflaska om jag tecknar medlemsskap ;-))

    Svara

    • Söt utan socker
      Jan 22, 2012 @ 12:03:28

      Hej Ellen!

      Härligt att du ska börja träna, man mår ju så bra i kroppen när man väl kommit igång. En vattenflaska på köpet är ju inte fy skam, det var ju mer än vad jag fick. 🙂

      Ha det toppen! 🙂

      Svara

Kommentera

