Kalasgott avslut på helgen

Avslutar helgen med jordgubbar och lättvispad grädde. Mums! Dem sålde jordgubbar för 15:- asken på Maxi så jag kunde inte låta bli. 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annika Rogneby
    Jan 16, 2012 @ 10:49:57

    Åh vad sugen jag blev på jordgubbar när jag såg ditt foto! Ger lite sommarlängtan också så här i vinterkylan 🙂

    Svara

    • Söt utan socker
      Jan 16, 2012 @ 11:47:21

      Hej Annika!

      Jo jag drömde mig bort lite grann igår kväll och tänkte på mitt härliga jordgubbsland som jag skördar solmogna bär ifrån på sommaren. 🙂 Men tittar man ut nu så känns det långt dit…

      Förutom sommaren så ser jag fram emot din nya bok som jag såg kommer snart, den förra var toppen!

      Ha det bäst! 🙂

      Svara

Kommentera

