Dagen avslutas med tex mex

Dagens mat blev ägg med majonnäs till frukost och entrecote med vitlökssmör och sparris till lunch. När jag kom hem från jobbet lagade jag en tacopaj, provade ett jättegott recept på pajdeg som jag hittade här. Pajen fyllde jag med tacokryddad köttfärs, smetana, skivade tomater och riven ost överst. Jag åt pajen med lite guacamole och sallad till. Mums!

Nu ska jag mysa i soffan och titta på tv resten av kvällen. Ha en mysig kväll allesammans!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åse
    Jan 14, 2012 @ 10:46:59

    Hej!
    Du har en award hos mig 😉

    Svara

Kommentera

