Middagen hos grannarna igår

Detta bildspel kräver JavaScript.

Vi hade en jättetrevlig kväll hos bästa grannarna igår. Dem bjöd på avokado med hemgjord skagen till förrätt, mumsigt. Huvudrätten var en thai kycklinggryta men eftersom den innehöll för mycket kolhydrater så hade dem även lagat en egen gryta till mig, kyckling i baconsås som var supergod. Dem vet att jag äter lchf så det var därför dem hade lagat en specialrätt till mig. Vi drack rödvin till maten. Efterrätten var vit chokladmousse och jag fick en skål med vispat grädde, till det serverades frysta (tinade) jordgubbar. Lite senare på kvällen blev det ostar och kex (blev bara ost för min del :)). Allt var jättegott och jag blev proppmätt. Vi spelade spel och pratade och hade trevligt till efter midnatt.

Kommentera

