Gårdagens shopping

Detta bildspel kräver JavaScript.

Här är bilderna på gårdagens shopping. Köpte nya träningsskor på Nike store, jättesköna. Sen gick jag en sväng på Media Markt där jag köpte ett nytt skal till mobilen i cerise färg och köpte även en massagedyna som man sätter på en stol. Har varit sugen på att köpa en sån i flera år, OBH Nordica har jättebra varianter men DYRA (upp till 4000:-), så när jag nu hittade den här för 699 som dessutom gav jätteskön massage (provade den i affären först) så tänkte jag att det var bäst att slå till. Den ger shiatsu massage, med eller utan värme och knådar verkligen ryggen. Man kan välja hela ryggen eller bara övre eller nedre. Jag som arbetar inom vården sliter mycket på ryggen, så för mig är den här perfekt.

Kommentera

