Dyrt te

image

Svärmor ringde och bjöd ut oss på fika, så vi möttes upp i Heron City. Jag tog en kopp te med smak av apelsin, ananas och guava och åt en bit 70%ig choklad. Det var det mest lchf vänliga alternativet som fanns. Sen gick vi runt och tittade i affärer som Nike store och Media Markt och jag shoppade några saker som jag är riktigt nöjd med, visar inköpen imorgon. Allra bästa grannarna ringde och bjöd oss på middag nu ikväll och några andra av deras vänner, ska bli jättetrevligt. Hade inget inplanerat när jag vaknade imorse, men sen började alla ringa. 🙂

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Malin
    Jan 06, 2012 @ 19:18:06

    Haha, waynes har gott te men ja, dyrt! Och tyvärr känns det mindre prisvärt att köpa te än kaffe på Café kan jag ofta tycka… Av någon underlig anledning… 🙂

    Svara

    • Söt utan socker
      Jan 07, 2012 @ 13:45:54

      Hej Malin! Jo det är dyrt att fika ute, speciellt när man vet vad samma kopp kostar hemma. 🙂 Och sen gjorde jag massa spontan shopping också, så det blev en dyr utflykt. 🙂 Ha det bäst! 🙂

      Svara

  2. Camilla
    Jan 06, 2012 @ 22:11:01

    Åh det lät som ett väldigt gott te 🙂 Ha en trevlig helg! Kram Camilla

    Svara

Kommentera

