Beslutsångest

Tog en lång sovmorgon och åt sedan frukost länge framför datorn, härligt att inte behöva känna någon stress. Kunde inte bestämma mig vad jag skulle äta till frukost så det blev knäckebröd med mycket smör, ost och gurka, kräftstjärtar, ägg, skagen och majonnäs. Orkade inte äta upp allt, men gott var det. 🙂 Idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten, härligt.

Ha en härlig trettondedag jul allesammans!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Jan 06, 2012 @ 17:58:19

    Härligt när beslutsångesten inte handlar om värre grejer!:))

    Svara

  2. Susanne
    Jan 06, 2012 @ 19:46:34

    Vad är det för knäckebröd? Lchf-vänligt eller vanligt? Själv älskar jag knäckebröd men klarar tyvärr inte att bara äta EN skiva 😦 Där har jag 0 kontroll tyvärr…

    Svara

  3. emma-isabella
    Jan 08, 2012 @ 01:18:28

    Åhhh vilken frukost.
    *kurrar till i magen*
    kramkram från en som kämpar med vikten

    Svara

Kommentera

