Nytt år nya möjligheter

Blev en lång sovmorgon idag, gick inte och la mig förens klockan 3 inatt. Frukosten blev en smoothie, mumsigt och mättande. Tycker 2011 gick jättefort, känns som att åren går fortare ju äldre man blir. 🙂 Jag har inte gjort nån lista med en massa nyårslöften, det som jag tänkt i alla fall är att jag ska skärpa till mig med träningen det här året. Behöver ett par nya snygga (viktigt :)) träningsskor, håller på att leta runt efter dem perfekta. Alltid lite extra kul att träna när man har något nytt på sig. Lägger strax ut lite bilder från nyårsmiddagen igår…

Ha en underbar början på det nya året allesammans!

Kommentera

