Ordning och reda

Detta bildspel kräver JavaScript.

Strax sovdags och jag känner mig riktigt trött. Har hunnit med mycket idag, på IKEA inhandlades bland annat doftljus (144 värmeljus och 5 i glas), älskar ljus. Köpte även ett laptop stöd, sitter ofta i soffan och surfar och då blir det bekvämare med den här kudden i knät. Har dåligt med klädförvaring hemma så jag köpte byrå i vit blank färg. Eftermiddagen och kvällen har spenderats med att montera ihop byrån samt att jag rev ut alla mina kläder i garderoben och gick igenom vad som ska sparas och vad som ska slängas. Blev en hel del som hamnade i slänga högen, jag är bra på att samla på mig och tänker att den tröjan eller den klänning kan vara bra att spara, man vet aldrig när man kan få användning för dem. Trots att man inte använt just dem här plaggen på flera år… Så nu är garderoberna och byrån sorterad och fylld med sånt som jag faktiskt använder. Skönt att börja det nya året med lite ordning. 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Dec 31, 2011 @ 11:55:30

    Oj va många doftljus, haha, nu har du så du klarar dig ett tag! Laptopstödet har jag funderat på med…köpte en annan variant på Ikea, men jag ångrar mig för den är inte bekväm att ha i knät när man sitter i soffan. Får nog bli en sån som du köpt!:) Skönt med klädrensning, jag gör det ibland med!:)) Gott nytt år på dig hoppas ni får en bra kväll!

    Svara

Kommentera

