Gott Nytt År!

image

Gott Nytt År mina älskade läsare! Hoppas ni har en underbar kväll! 🙂 Och nej, jag brukar inte klä ut min hund varje dag, men att ha på sig fracken fem minuter nån gång om året borde väl va ok! 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Jan 01, 2012 @ 10:50:47

    Hahaha! Så söööt!:)) Som sagt, nån gång ibland så gör det väl inget, vi hade med våra hundar på en halloweenfest en gång, den ena var utklädd till en djävul i röd dräkt med svans å vingar å allt å den andra var utklädd till en varmkorv i bröd.:)) Jag bara dog av skratt när jag såg dom!:))) Gott nytt år på dig!

    Svara

Kommentera

