Trött på skinka

Sista juldagen idag, lite deppigt då jag älskar julen. Förkylningen håller i sig, jag nyser och har mig, inte roligt att vara i närheten av mig. Åt frukosten sent så man kan väl nästan räkna den som lunch, blev en smoothie och julskinka med stark senap. Börjar nästan tröttna på skinkan snart, ändå har jag en relativt liten julskinka i år. Blir en lugn dag hemma, orkar inte göra så mycket i det tillståndet jag är i idag. Hoppas i alla fall att ni mår bättre än vad jag gör.

Ha en härlig Annandag jul allesammans! 🙂

Kommentera

