Julafton

Detta bildspel kräver JavaScript.

Ska strax gå och lägga mig, har haft en underbar dag med massa god julmat, trevligt sällskap och jättefina presenter. Vi lastade bilen med julklappar (första bilden) och begav oss hem till min moster som höll i julmiddagen i år. Först drack vi glögg, jag hade med mig egen sockerfri glögg till mig själv. Sedan satte vi oss till bords och mumsade på den goda maten. Lax, räkor, köttbullar, prinskorv, sill, julskinka och mycket annat gott. Jag drack snaps till sillen, det hör till men smakar blä. 🙂

Jag fick många paket, en parfym (Vera Wangs Princess), ett nattlinne, pengar, gjutjärnsgryta och vinflaskor. Bara bra presenter den här julen.

Hoppas ni också haft en bra julafton! 🙂

 

Kommentera

