God Jul!

Detta bildspel kräver JavaScript.

God jul mina vänner! Underbart att julen äntligen är här. 🙂 Vi sov fram till kl 11, var ju trötta efter gårdagen. Först kunde vi inte sova på natten p.g.a. grannen, sen gick jag upp tidigt och gjorde sista julinköpen, efter det åkte jag till jobbet och jobbade kvällspass och när jag kom hem var vi bjudna till grannarna (inte den som stör oss på nätterna) på julvaka. Vi hade jättetrevligt, dem bjöd på julskinka och ostar och så drack vi rödvin. Kom hem 01.30 inatt så därför behövdes en lång sovmorgon idag. 🙂

Vi har nu öppnat paketen under granen här hemma nu (blir fler ikväll när vi träffar släkten :)). Jag är jättenöjd med alla mina presenter hittills, en kaffekapsel maskin (som jag önskat mig :)), ett parfympaket från Elisabeth Arden, presentkort på SPA och jättefina handstöpta ljus i min favoritfärg lila. Tusen tack! Lilla vovven fick ett paket med Schmackos (hundgodis), det bästa han vet. 🙂

Sen griljerade jag  julskinkan, gjorde som ”vanligt” men använde mandelmjöl istället för ströbröd, blev mycket gott. Frukosten blev en smoothie och julskinka (åt mycket mer än det som var på tallriken, så mumsigt!) med stark senap.

Nu ska jag bara njuta av den här dagen med god mat och härligt sällskap.

Önskar er alla en underbar jul! 🙂

Kommentera

