Stress x tusen

image

Först hade vi grannen som förstörde vår nattsömn och sen ringde väckarklockan dessutom tidigt, så idag blir det mycket kaffe. Jag var på mataffären kl 8 när den öppnade, då var hela parkeringen redan full, sen gick jag till Systembolaget, lika mycket folk där fast att dem precis öppnat. Sist av allt en sväng ner till butikerna i centrum, galet mycket folk där också. Att alla får lönen idag samt att det är jul imorn, likamed dålig idé att handla, lär mig aldrig. Nu är i alla fall alla inköp inför julen klara. Lunchen blev en burgare (minus bröd) med bearnaise dip. Nu sitter jag på tåget, jobbar kvällspass. Känns som att jag kommer somna en stund på tåget. Hoppas ni har en mindre stressig dag än jag. Ha en härlig fredag allesammans!

Kommentera

