I´m dreaming of a white Christmas

Ännu en dag vinterdag man vaknar upp och det är grönt ute, börjar få lite panik, bara en vecka kvar till julafton! Ingen jul utan snö. 😦 Frukosten blev min vanliga smoothie, gott och mättande. Jag ska snart åka till jobbet, jobbar kvällspass idag. Men i helgen är jag ledig, längtar. Ska bara mysa och dricka glögg.

Ha en härlig dag allesammans!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. tarina
    Dec 15, 2011 @ 12:18:24

    Hur gör du din smoothie? 🙂

    Svara

    • Söt utan socker
      Dec 15, 2011 @ 22:08:17

      Hej Tarina! Jag öser i lite olika frysta bär, rysk yoghurt, grädde, ägg, kokosolja och vaniljpulver i mixern. Jag använder inga mått utan går lite på känsla. 🙂 Kan ha glömt nåt, receptet finns även under Mina recept. Ha det bäst!

      Svara

Kommentera

