Julgranen är på plats

Ännu en busy jobbdag, somnade på soffan när jag kom hem. Vaknade sedan pigg och bestämde mig för att klä julgranen, känns mer som jul när man pyntat granen. Spelade julmusik för att få lite mer feeling. 🙂 Jag har bara pyntat granen i rött och guld, tycker det är snyggast, men det är ju en smaksak. Förra julen hade vi råttor i förrådet (vi har inget förråd inomhus, det är en tillbyggnad på huset utomhus) som åt upp nästan allt julpynt; glittret, julgransmattan och tomteluvan m.m. så jag fick köpa det nytt innan jul, när det är som dyrast. Efter det så förvarar jag pyntet inne i huset.

Nu är bara den stora frågan hur jag ska kunna sova inatt, är hur pigg som helst nu…

Bjuder på en julklassiker jag lyssnade på när jag pyntade. 🙂

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Dec 15, 2011 @ 09:50:28

    Jag älskar att få ta in granen å klä den, mysigast på hela julen nästan, haha! Fin gran ni har!:) Kram

    Svara

  2. Danielas Lchf Blogg
    Dec 15, 2011 @ 10:10:14

    Fint ! 🙂

    Svara

  3. Susanne
    Dec 16, 2011 @ 17:22:52

    Jättefin! Är det en plastgran eller? Står här och veeeeelar jättemycket själv. Har alltid haft riktig gran men usch – det är så jobbigt efteråt när den ska ut 🙂

    Samtidigt doftar det så himla gott så…… ha ha – svårt problem! 🙂

    Svara

Kommentera

