Vad är väl en bal på slottet…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Idag är det Nobeldagen och jag blev lite sentimental när jag promenerade förbi stadshuset på väg till jobbet idag. Jag och min kille var på Nobelfesten 2004, vi hade vunnit 2 studentbiljetter och fick därför vara med på middagen i Blå hallen med kungligheterna. En riktigt häftig upplevelse, once in a lifetime.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Dec 11, 2011 @ 09:13:41

    Verkligen once in a lifetime!!! HÄFTIGT!! Å så snygg du är på bilderna!:)

    Svara

  2. Ellen - LCHF och mycket annat
    Dec 21, 2011 @ 11:01:17

    Vad häftigt! Jag har ocksa varit i Bla hallen pa festligheter, dock var det inte pa Nobelfesten utan när jag hämtade ut mitt gesällbrev. Vi fick promenera uppifran Gyllene salen och sedan ned för trappen till Bla hallen, där alla gäster satt, sen fick vi ta emot priset däruppe i trappen. Innan tyckte jag alltid att trappen sag sa himla lang ut, när man sag servitriserna/servitörerna komma gaende nedför den, men i verkligheten var den inte sa lang.

    Svara

Kommentera

