Jag har inte försvunnit

image

Dåligt med inlägg senaste dygnet, har haft mycket på jobbet den här veckan, igår hann jag inte ens ta rast. Så när jag kom hem igår var jag helt slut på kvällen och är lika trött idag. Frukosten blev samma som igår och lunchen blev en omelett fylld med champinjoner som jag stekte i smör och sedan hällde på lite grädde samt hade i ost och tomater i svampröran. Gott och mättande. Bilden blev dock inte så snygg eftersom jag först mosade ner omeletten i en matlåda och sen la upp den på en tallrik när jag åt den på jobbet. Åt lunchen sent så jag är inte så sugen på middag, men kanske blir hungrig senare ikväll. Hoppas att ni haft en bra dag allesammans!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Malin Fröberg
    Dec 08, 2011 @ 19:36:35

    Vill tacka för en fin blogg och all inspiration du ger genom att dela med mig av ett recept jag prövade idag. Du kanske redan har testat men det var sjukt gott så här kommer de: LCHF tomtegröt
    1tsk smör, smält på lagom värme
    125g keso (halv liten burk)
    2ägg
    liten skvätt grädde
    låt småputtra under omrörning till en grötig konsistens. Servera med mjölk, kanel och agave sirap eller lite sukrin. Mycket godare än det låter!
    Ha en fin kväll! // Malin

    Svara

  2. Åsa
    Dec 09, 2011 @ 09:37:27

    Ibland har man såna dagar bara, så när man väl kommer hem från jobbet så är det soffan/sängen som hägrar å inget annat!=)

    Svara

Kommentera

