Lättlagad middag

Vi var lata och hade ingen lust att laga mat, så vi åkte förbi pizzerian på hemvägen. Jag beställde en kebabsallad, men som vanligt glömde jag bort att säga till att jag inte vill ha majs, så jag fick peta den åt sidan när jag åt. Mumsigt var det i alla fall. Nu ska jag gå en sväng till mataffären och proviantera så att vi har mat hemma till resten av veckan, kan ju inte äta kebab varje dag. 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Dec 06, 2011 @ 21:34:12

    Det blev kebabsallad här med idag! Jag beställer alltid till ost till min, det blir så krämigt å gott liksom.=) Men det är bra att man kan välja nåt sånt som ändå är hyfsat bra istället för att åka dit på nåt ”dåligt”.=)

    Svara

Kommentera

