Grå dag

Grått och trist ute. Jag har tänt alla adventsljusstakar och stjärnor för att lysa upp lite här hemma. Frukosten blev ett glas smoothie och en bit brieost, det har gått några timmar sen frukosten nu men jag är fortfarande mätt och belåten så jag tror jag skippar lunchen idag. Måste gå till mataffären och proviantera lite också, har ingen lust men jag har inget val. Nyttigt att få en promenad och frisk luft i alla fall.

Ha en härlig fredag allesammans!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Danielas Lchf Blogg
    Dec 02, 2011 @ 15:42:21

    Jag drack också smoothie till (sen) frukost och känner inte av nån hunger, konstigt då jag brukar bli hungrig när jag äter ägg-frulle och ägg är ju i sig såå mättande! 🙂 Ha en skön helg!

    Svara

Kommentera

