Nu har vi ljus här i vårt hus

Gick en sväng till Lagerhaus efter jobbet och köpte bland annat med mig lite härliga doftljus hem. Dofter som kanel, äppelpaj och lakrits. Får aldrig nog av ljus. 🙂 Älskar affären, kan gå runt och titta på saker hur länge som helst.

Nu är det sovdags, börjar tidigt imorgon också. Natti natti!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Emmy
    Nov 30, 2011 @ 23:25:20

    Vill bara tacka dig för din fina blogg som jag läser varje dag! Du är en inspiration för mig!! Kram 🙂

    Svara

  2. Danielas Lchf Blogg
    Nov 30, 2011 @ 23:31:20

    Jag köper alltid ljus på lagerhaus, men har aldrig testat doftljusen! Doftar dom bra fast dom är tända? (vissa doftljus doftar ju nästan bara när dom är nya och ”oeldade”.
    Kram och godnatten!

    Svara

    • Söt utan socker
      Dec 01, 2011 @ 11:28:36

      Hej Daniela! Det var längesen jag köpte just doftljus där så jag minns faktiskt inte hur mycket dem doftar när man tänder dem. Ska prova dem nys ljusen i helgen, så får återkomma med recension. 🙂 Kram

      Svara

  3. Åsa
    Dec 01, 2011 @ 09:29:02

    Måste dit å köpa kanelljusen tror jag!=)

    Svara

Kommentera

