Smaskig burgare

Dåligt med bloggande senaste dygnet. Vaknade utvilad efter en härlig sovmorgon idag. Fick sedan besök av mina föräldrar som kom hit på fika. Jag bjöd på lchf fika bestående av kokosbollar, arrkaksbollar och kokostoppar. Sedan skulle dem till stormarknaden så jag följde med dem och handlade lite som saknades hemma, köpte bland annat en doftljus som doftar äpple och kanel så det doftar härligt här hemma nu.

Middagen blev hemgjorda hamburgare med salladsblad istället för bröd, ost, bacon, tomat, stekt och rå lök, avokado och hamburgerdressing, mums! Nu ska jag mysa i soffan och titta på tv med en kopp julte som jag köpte idag. Ha en härlig kväll allesammans!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Nov 29, 2011 @ 22:56:06

    Mums med burgare!=) Äpple å kanelljus låter helt ljuvligt!

    Svara

Kommentera

