Kyckling hela dagen

image

Maten idag blir samma både till lunch och middag, grillad kyckling och coleslaw. Mumsigt! Igår när jag handlade mat höll hon som satt i kassan upp rödkålen och frågade mig vad det var för något. 🙂

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Danielas Lchf
    Nov 28, 2011 @ 01:32:38

    Hos mig blev det nästan bara fisk hela dagen 🙂 ganska ovanligt måste jag säga, kyckling hör till favoriterna 🙂 Kramar

    Svara

  2. Åsa
    Nov 28, 2011 @ 20:54:14

    Visste hon inte vad rödkål va?? Himmel…=))

    Svara

    • Söt utan socker
      Nov 29, 2011 @ 20:35:01

      Hihihi, nä hon såg ut som ett stort frågetecken. 🙂 Sen snurrade hon till det och räknade fel på saffranspåsarna jag skulle ha, så när jag kom hem såg jag att jag hade jag fått en för mycket. 🙂

      Kram

      Svara

Kommentera

