Igår och idag

Detta bildspel kräver JavaScript.

Har nog aldrig varit så trött som jag var igår kväll. Som jag berättade igår, sov jag dåligt under natten, gick upp tidigt och jobbade, sedan kläd- och matinköp och sist men inte minst fest. När jag kom hem från jobbet åkte vi förbi McD och köpte burgare, jag kastade brödet och öste på med bearnaise dipp som vanligt. Sen gick jag till mataffären och ordnade med mat till kommande vecka. Festen var jättetrevlig (tog tyvärr inga bilder), dem bjöd på plockmat som lite olika korvar, ostar, oliver, kycklingvingar, grönsaker och frukter, så det fanns mycket som jag kunde äta av. Drack lite vin också, men inte så mycket. När jag är trött och dricker vin, så blir alkoholen som sömnmedicin för mig så bättre att inte dricka så mycket då. Vi kom hem vid midnatt och jag gick direkt och lade mig. Skönt att vakna utvilad idag, jobbar kvällspass så jag kunde ta sovmorgon. Frukosten idag blev min favoritsmoothie (se Mina recept), mums!

Köpte två klänningar på H&M igår, en vinröd(som jag hade igår kväll) och en lila. Det finns massor med fina festkläder i affärerna nu. Jag gick även förbi Teknikmagasinet och köpte ett par vantar som är specialgjorda att fungera med mobilens touchskärm, så att man inte behöver ta av sig vantarna för att trycka på skärmen. Smart.

Nu ska jag fixa med matlådan jag ska ha med mig, snart dags att bege sig till tåget.

Kommentera

