Godisfritt under luckan

När jag ändå är inne på jultemat ikväll så kan jag visa vad det stora barnet (läs jag :)) tog med mig hem från butiken. Dem hade gratis adventskalendrar man fick ta och jag kunde inte låta bli. 🙂 Fast jag är hellre barnslig och öppnar den här kalendern fram till jul än att jag gör som tidigare år och köper hem choklad/godis kalendrar. Kanske ska se om jag kan låta bli adventskalendrar helt och hållet nästa år… (tveksamt :))

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Danielas Lchf
    Nov 23, 2011 @ 10:32:14

    Haha jag känner igen mig 😉 Men angående glöggen…min favorit är saturnus alkoholfria (den med tomten på flaskan) och den innehåller SJUKT med socker… Tror att jag helt enkelt får hoppa över glöggen i år, eller testa den där med sötningsmedel. Kram och ha en bra dag!

    Svara

    • Söt utan socker
      Nov 24, 2011 @ 13:44:27

      Hej Daniela!

      Jo vanlig glögg är ju som att dricka saft om man ser till sockermängden. Tänker själv på hur mycket glögg jag klunkat i mig tidigare jular, litervis med flytande socker.

      Ha en toppen dag! 🙂
      Kram

      Svara

Kommentera

