Snabbfrukost

image

Försökte sova så länge som möjligt idag, trött efter helgen. Detta resulterade i att jag fick bråttom att hinna med allt jag skulle göra innan jag sprang till bussen. Bland annat hade jag bara fem minuter på mig att tillaga plus äta frukosten. Det fick bli rysk yoghurt med hallon och vailjpulver direkt ur yoghurthinken på stående fot. 🙂 Hann även kasta ner en mandelmuffins i handväskan så att jag har nödproviant om jag skulle bli akut hungrig innan jag kommer hem igen. Ska på en kurs på jobbet ett par timmar om någon undrar, skulle egentligen varit ledig idag. Sitter på tåget nu, kan inte bestämma mig för om jag ska läsa Metro eller sova en stund till. Ha en härlig dag allesammans!

Kommentera

