Middag hos min svärfar

image

Vi var bjudna på middag hemma hos min svärfar ikväll. Mycket trevligt! Dem hade lagat flera olika köttgrytor, kycklingvingar, laxfile och mumsiga tillbehör. Tror jag ska göra en tidig kväll ikväll, är riktigt trött efter att ha jobbat hela helgen. Skulle egentligen vara ledig imorgon men jag måste åka till jobbet ett par timmar eftersom det är en kurs jag måste gå på, typiskt.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anonym
    Nov 14, 2011 @ 10:47:13

    Mmm vad gott! kycklingvingarna såg ju supergoda ut!

    Svara

  2. Ellen - LCHF och mycket annat
    Nov 21, 2011 @ 18:45:20

    Ah det ser sa gott ut, jag blir nästan lite hungrig faktiskt…

    Svara

Kommentera

