Haft en toppen dag på mässorna

Detta bildspel kräver JavaScript.

Hemma igen. Hade jättekul på mässan, gick både på Allt för hälsan och Mitt kök. Pratade både med några ur redaktionen på LCHF magasinet http://lchfmagasinet.se som gjorde reklam för tidning samt sålde lchf böcker. Träffade även Monique http://www.lifezone.se och Ronnie http://lavkarboliv.blogg.no som sålde LCHF brevkurser. Jättetrevligt att träffa alla i verkligheten, alla var verkligen supertrevliga. Tog bilder på allt utom LCHF montrarna (typiskt :(), pratade en massa och glömde bort det, men jättefina bilder på allt det hittar ni på Moniques blogg.

Behövde inte köpa eller laga lunch idag, vart man än gick på Mitt kök mässan så fanns det provsmak på ostar, korvar, oliver, rökt lax, hängmörat kött med bea, struts m.m. så jag åt mig mätt på plockmat. 🙂 Dansukker som ni ser på bilden ställde inte ut på hälsomässan utan på den andra, dem krängde sirap och annat läskigt. Smakade på vildsvinskorv, kändes lite som en hämnd att äta en av deras kompisar efter vad dem gjorde med min gräsmatta. Såg Rickard Sjöberg (Postkodlotteriet) gå runt och titta på Hälsomässan, hoppades att han skulle ta fram ett sånt där guldkuvert till mig, men icke. Gjorde även lite inköp på mässorna som ni strax kommer få se.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Danielas-Lchf-Blogg
    Nov 12, 2011 @ 11:38:40

    Älskar att gå på mässor, men blir helt yr till sist av allt som finns att titta på 🙂 Men matmässan hade jag nog gillat tror jag 🙂

    Svara

Kommentera

