Svart shopping

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det blev en lång dag idag, först 9 timmar jobb och sen gick jag runt i affärer och kollade på kläder i ett par timmar. Skönt att sitta hemma i soffan nu. 🙂 Tycker egentligen inte om att handla kläder och att stå i det där hemska ljuset i provrummet och se sig själv från alla håll i speglarna. Gillar att ha nya kläder men inte själva shoppingbiten. Hursomhelst, jag köpte en svart tunika (jag är jätte kort så för mig blir det en klänning) med paljetter på (nästan paljetter och glitter på allting i affären nu) och en svart kofta. Kanske borde  inviga de nya kläderna när jag ska besöka hälsomässan på fredag? Om ni också ska dit och ser mig glittra omkring där, säg gärna hej (absolut inget tvång om ni inte vill :))!

Maten idag blev inte så spännande utan blev resterna från gårdagens middag. Nu ska jag mysa i soffan och titta på tvn och värma mig med en stor kopp te. Ha det bäst!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Nov 09, 2011 @ 22:33:22

    Fina kläder. Planerar att gå på mässan på lördag när jag är ledig så jag får tyvärr inte se dig glittra:)

    Svara

    • Söt utan socker
      Nov 09, 2011 @ 22:38:53

      Tackar! 🙂 Tråkigt att vi går om varann på mässan :(, själv jobbar jag i helgen så därför blir det fredag för min del. Du har däremot turen att kunna gå på lchf föreläsningen som hålls lö + sö. 🙂

      Kram

      Svara

  2. Åsa
    Nov 11, 2011 @ 02:11:44

    Jag jobbar varannan helg, jämna veckor. När jag läser din blogg så verkar det som du jobbar ojämna helger. Tur att mässan är fler dagar i alla fall. Ha så bra och glittra på fredag. Kram.

    Svara

Kommentera

