Vilken soppa

image

Är på jobbet nu, jobbar kvällspass idag. Förmiddagen ägnade jag åt att laga en köttgryta och baka knäckebröd. Glömde bort att äta frukost, jag kom på det när jag sätt på tåget. Lunchlådan blev köttfärssoppa med fetaoströra, mumsigt. Hoppas allt är bra med er mina vänner och att ni haft en bra dag so far. 🙂

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Danielas-Lchf-Blogg
    Nov 07, 2011 @ 21:30:28

    Varje gång jag ser din soppa kommer jag på att jag ska göra den, och nu måste det ju bli av! Den ser otroligt god ut! Hos mig blev det en god men sjukt stark pad krapao 🙂

    Svara

Kommentera

